آخرین تحولات لبنان

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی گفت: یک یا ۲ تیم از خراسان رضوی قول حضور در لیگ برتر شنای کشور را داده‌اند، اما هیات شنای خراسان رضوی در لیگ برتر حضور پیدا نخواهدکرد.

احتمال حضور ۲ نماینده از خراسان رضوی در لیگ برتر شنا

به گزارش قدس خراسان، حسین گرایلی در خصوص وضعیت هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در ۶ ماه نخست سال جاری اظهار کرد: فدراسیون و هیات‌های شنا معمولاً در ۶ ماه نخست سال به آمادگی تیم‌ها، باشگاه‌ها و ورزشکاران خود می‌پردازند. مسابقات زیادی معمولاً در ۶ ماه نخست سال برگزار نمی‌شود، اما در عین حال چند مسابقه استانی و کشوری برگزار شد که نتایج خوبی کسب کردیم.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی شنا در این مدت در مشهد برگزار شد. همچنین میزبان مسابقات کشوری رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال در مشهد بودیم. چندین کلاس مربی‌گری و بازآموزی برگزار کردیم. ورزشکاران‌مان در رده سنی زیر ۱۴ سال به مسابقات کشوری واترپلو اعزام شدند و هفته آتی نیز ورزشکاران رده سنی زیر ۱۶ سال به مسابقات کشوری واترپلو در تهران اعزام خواهند شد.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در خصوص مهم‌ترین مسابقات پیش‌روی هیات استان خاطرنشان کرد: در آبان ماه میزبان جام ولایت هستیم. مسابقات مسافت کوتاه که انتخابی تیم ملی است اکثر شناگران مطرح کشور در این مسابقات حضور خواهند یافت.

گرایلی اضافه کرد: مسابقات جام ولایت در ۲ رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال برگزار می‌شود. حداقل ۴ تیم در این مسابقات از خراسان رضوی شرکت خواهند کرد که به احتمال زیاد هر ۴ نماینده خراسان رضوی در هر ۲ رده سنی با اقتدار به قهرمانی دست خواهند یافت.

وی در خصوص حضور خراسان رضوی در لیگ برتر شنای کشور گفت: یک یا ۲ تیم از خراسان رضوی قول حضور در لیگ برتر شنای کشور را داده‌اند، اما هیات شنای خراسان رضوی در لیگ برتر حضور پیدا نخواهد کرد. البته فدراسیون شنا هنوز تاریخ دقیق آغاز لیگ برتر را اعلام نکرده است.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در خصوص وضعیت نمایندگان استان در مسابقات آب‌های آزاد عنوان کرد: ۲ مرحله از مسابقات آب‌های آزاد گذشته که نماینده خراسان رضوی در پایان ۲ مرحله اول در جایگاه سوم قرار دارد. مرحله سوم مسابقات آب‌های آزاد احتمالاً در آبان ماه و در جزیره کیش برگزار خواهد شد. احتمالاً نماینده خراسان رضوی در پایان این مسابقات به رده سوم و یا دوم دست یابد.

گرایلی در مورد وضعیت شهرستان‌های خراسان رضوی گفت: سعی کرده‌ایم تمرکززدایی کنیم. برای نخستین بار کلاس‌های مربی‌گری را در شهرستان‌ها برگزار کردیم. در حال حاضر شهرستان‌های نیشابور و سبزوار عملکرد خوبی دارند و احتمالاً در سال‌های آتی این ۲ شهرستان حرف‌های بیشتری در مسابقات شنا برای گفتن داشته باشند. شهرستان‌های کاشمر، قوچان و چناران نیز جزو شهرستان‌های فعال خراسان رضوی محسوب می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.